مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-07ورزشي

نتایج فوتبال اروپا| رئال با بلینگام فقط می برد


نتایج مهم ترین دیدارهای فوتبال اروپا را در این خبر بخوانید.

- جی پلاس، در آغاز دومین روز از هفته هشتم سری آ ایتالیا، امروز اینتر در ورزشگاه سن سیرو به مصاف بولونیا رفت و این بازی را با تساوی 2-2 به پایان رساند.

اینتر در حالی به یک امتیاز این بازی رضایت داد که با گل های زودهنگام فرانچسکو آچربی در دقیقه 11 و لائوتارو مارتینس در دقیقه 13 از حریف خود پیش افتاده بود.

ریکاردو اورسولینی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده را برای بولونیا جبران کرد و در دقیقه 52 هم یاشوا زیرکزی گل تساوی را برای تیم میهمان به ثمر رساند.

با این تساوی اینتر 19 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند هرچند دو امتیازی که از دست داد، این فرصت را در اختیار رقیب همشهری یعنی میلان قرار می دهد که با کسب پیروزی در آخرین بازی امشب سری آ مقابل جنوا به صدر جدول صعود کند.

تیم رئال مادرید در هفته نهم رقابت های لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان اوساسونا بود که این دیدار با نتیجه 4-0 به سود کهکشانی ها به پایان رسید.

جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید که یکی از بهترین بازیکنان فصل این تیم در این رقابت ها بوده است با زدن 2 گل در دقایق 9 و 54 نقش پررنگی در پیروزی پرگل رئال ایفا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج فوتبال اروپا| رئال با بلینگام فقط می برد

نتایج فوتبال اروپا| رئال با بلینگام فقط می برد